Dnes som sa docital v nemeckom BIKE 3/2008 o bode varu mineralneho oleja, tak doplnam do sumarnej tabulky (udaje DOT4, DOT3 tiez z BIKE):
MOTUL RBF 600, DOT4 - 312°C (dry, 216°C wet);
DOT 5.1- 260°C (Lockheed Delphi Ultra 271°C dry, 184°C wet);
DOT 4 - 230°C;
DOT 3 - 205°C;
mineralny
olej - 190°C
Pre objektivitu porovnania treba povedat, ze skutocny bod varu brzdovej kvapaliny zavisi od mnozstva absorbovanej vody, a teda v praxi aj od frekvencie jej vymeny. Pri priamom zrovnani brzdovej kvapaliny (dry boiling point) a mineralneho oleja by na tom bola lepsie brzdova kvapalina. Avsak vzhladom na vyssie uvedene mozem len odhadovat, ze DOT 5.1 bude na tom pri rocnej vymene vzdy lepsie, ako mineralny olej, DOT 4 asi horsie a RBF 600 je niekde uplne inde.