Tak aký ventil?
Autoventil 55% [ 224 ]
Galuskový ventil 45% [ 185 ]
Celkový počet hlasov : 409
Nazdar lidi,

len prednedavnom som stretol jedneho dost smutneho bikera, s defektom na prednom kolese, ktory sa bohuzial nedal opravit. Ten defekt mal totiz pri ventile a tak som mu ponukol, ze mu darujem novu dusu, bohuzial zistili sme ze on ma galuskovy ventil a ja autoventil, dokonce ten autoventil nepresiel ani cez dierku na rafe...
tak sme si obaja ponadavali, ja som siel dalej a on tiez...aj s defektom.
tak som nad tym potom vlastne rozmyslal v com spociva vyhoda galuskoveho ventilu a na nic som neprisiel...alebo mate iny nazor ???
04.04.2005 - 09:49:36
00
mne autoventil nedrzal tlak
04.04.2005 - 10:16:15
00
Používal som galuskové ventily a trhali sa.Na bike asi jednoznačne autoventil.Ak nedrží tlak,treba ho zaskrutkovať až na doraz,čo je na nových dušiach dosť problém,pretože sa predávajú len s plastovou krytkou.Ale dá sa zohnať kovová s drážkou na doťahovanie v ktoromkoľvek obchode s autodielmi.A otvory na ráfoch sa dajú ľahko prevŕtať a zabrúsiť.
04.04.2005 - 10:55:45
00
hmm, okrem toho maju autoventily aj lepsie vystuzenu cast okolo ventilu a spravidla su tie plaste aj hrubsie... a s tym pustanim vzduchu ...hmm no s tym som sa este nestretol, musis vsak dostatocne dotiahnut tu taku zarazku co mas zaskrutkovanu v autoventile, ktora drzi ten stredovy capik...
04.04.2005 - 11:24:29
00
tak prčo sa dáva do drahších bikeov galuskový ventil?
04.04.2005 - 12:38:51
00
tak preco sa dava do drahsich bikeov galuskový ventil? ja mam galuskove ventili a som s nimi spokojny. pri sebe mam vzdy nahradny ventil a pumpu.
04.04.2005 - 12:40:55
00
no dava sa tam preto, lebo galuskove plaste su lahsie, okrem toho aj tie ventily su lahsie ako auto... a neviem ale existuje tu akasi vzita predstava ze galuskove maju lepsie vlastnosti ako autoventily...podla mna je to vsak blud...
04.04.2005 - 23:29:21
00
Tie ventily nemusia nekedy vobec rozhodovat o kvalite plasta.Su duse u ktorych si mozes kupit rozne ventily a dusa je furt ta ista.Vyhoda autoventilu je pre mna iba v tom ze si mozes nafukat dusu na pumpe.Galusky su podla mna lepsie,ale nevem preco...Nijaky rozdiel nevem najst,nech sa snazim ako xem.Mozno autoventil nedrzi tak dobre vzduch.Na starom bajku bolo treba cas od casu dofukovat dusu a moja galuska ma rovnaky tlak omnoho dlhsie,ale asi sa mi to len zda,,,
05.04.2005 - 18:56:38
00
Mam v kolach DH duse a neviem si predstavit ako by na dusi o rozmeroch 26x2,6 s 2. 25 mm stenov boli galuzkove ventili ale to je moj pripad.(stym nik nesuhlasi ze naco take duse ale ked prerazi 50 dusi na schodoch tak si to rozmysli)a autoventil je lepsi lebo sa da dofukat na pumpach alebo kompresorom jednoducho ziadne podrtene gumicky a podobne srandy u mna jednoznacne auto
06.04.2005 - 08:03:29
00
takze v prvom rade unik vzduchu nie je zapricineny typom ventylku ale kvalitou duse. ked je dusa starsia moze zacat prepustat priamo cez material lebo aj guma ma pori ako ludska koza. ak chcete mat na biku tie najlepsie rafiky tak si nepomozete bo povecsine sa robia len na galuskovy ventil a to rezanie dieri snad do remerxu za 450SK ale nie do niakeho mavicu za dvojku. pevnost uchytenia gal. alebo moto ventilu bude asi rovnaka ked ho maju skoro vsetci pretekari a nestazuju sa. ja osobme som mal moto a teraz kvoli rafom mam gal. a nevidim ziadny rozdiel v kvalite a urcitenie vo vahe!! co sa tyka fukania poznate nieco take ako redukciu za par supiek? a vazi len par gramov a fukate hoci aj na mesiaci gal. ventil pokial je tam pumpa. len tak mimochodom tu redukciu by som odporucil aj na auto ventil bo sa lepsie fuka jak z rucnou tak aj s kompresorovou pumpou. tak to je vsetko a dufam ze taketo temi na prd vhodne len ako prejimadlo uz sa tu nebudu zobrazovat. (k teme odrazky sa radsej zdrzim komentara bo to nieje zdrave sa pitat take p...) laska, mier, bratstvo a hlavne jazdite hoci aj bez ventilku.
06.04.2005 - 14:40:11
00
galuskovy sa ovela, ovela lahsie fuka. hlavne v terene s malou pumpou po defekte. jazdim ich odjakziva (XC) a nemenil by som. ventil sa trha vtedy, ked mas sirsi rozmer plasta, nez na aky je predpisana dusa a ked je to podhustene. vtedy sa jednoducho plast aj dusa posuvaju v rafiku posobenim brzdenia ( vpredu) , alebo zaberu (vzadu) az sa odtrhne ventil od duse. tak ze asi tolko
06.04.2005 - 14:41:43
00
presne suhlasim s vanom ventil sa trha ked nesedia rozmeri alebo je podhustena ale k tomu fukaniu musim povedat ze som mal moznost vyskusat si hodne typov pump a nie vzdy sa najlepsie fukal galuskovy a nejedna sa len o lacne pumpy.
06.04.2005 - 14:54:55
00
ta redukcia stoji 25,- sk a maju ju skoro vsade. aj na mojom biku ale tu neradim nikomu brat bo sa budem hnevat
07.04.2005 - 23:47:12
00
Tak ten nestastny bajker som bol ja ;) Pruser spocival v tom ze som ked som daval rezervu (Maxxis nejaky ultralight) tak som ju prehustil a zachytil som ju vyzuvakom pri nasadzovani plasta >>> pekna diera tam ostala. Inac dosiel som domov na plnom kolese, este aj jumpovat som mohol-som to potom vyriesil mojim patentovanym sposobom (matica co drzi ventil isla pekne dovnutra pod raf a tlacila ten podrbany ventil do duse a teda nepustil ani chlp). :)) Inac vdaka za ochotu geroy ;)
08.04.2005 - 15:13:55
00
ok. kde teda kupit tu redukciu? a redukcia sa prisrobuje na galuskovy ventil hej?
08.04.2005 - 23:42:15
00
keyboard_arrow_up