HG73 na PG980 kazete ktora mala nabehanych cca 4000 km a na novych pilach mi vydrzala v norme okolo 3300 km, terajsia HG73 na tej iste kazete a tych istych pilach (cize zohralo ulohu aj opotrebenie) vydrzala v norme okolo 2900 km. Podotykam, ze su to pocty s minimalnou udrzbou a mazanim len ked si spomeniem (a casto si teda nespominam) a nie len za slnecnych suchych dni (MTB Trophy, Horal...).
04.12.2008 - 11:22:28
00
"nove" dvojprevodnikove Gebhardt kluky ( 44/29z )

vaha pri dlzke kluk 180mm = 704gr

Prílohy:

gip.jpg
gip.jpg 234.58 KiB thumb_up0thumb_down

04.12.2008 - 18:30:22
00
predpokladam ze Steju to chcel asi riesit na svojich momentalnych klukach XT HT-II iba vymenou prevodnika... ak by menil kluky tak je samozrejme kopec moznosti vratane tejto (aj ked ja by som ten mensi nebral vo verzii CNC ale klasicky)... (btw. 704g bez stredu sa mi vidi trochu dost... :?: )
04.12.2008 - 18:34:28
00
HG73 na PG980 kazete ktora mala nabehanych cca 4000 km a na novych pilach mi vydrzala v norme okolo 3300 km, terajsia HG73 na tej iste kazete a tych istych pilach (cize zohralo ulohu aj opotrebenie) vydrzala v norme okolo 2900 km. Podotykam, ze su to pocty s minimalnou udrzbou a mazanim len ked si spomeniem (a casto si teda nespominam) a nie len za slnecnych suchych dni (MTB Trophy, Horal...).



..u mňa vydrží HG73podobne ako HG93 cca 1500km, už cca 5. reťaz rovnako... mám 78kg... kazeta vydržala 3 reťaze a bola by viac ale neskoro som skontroloval reťaz...
04.12.2008 - 20:38:31
00
V pripade, ze prejdem na dvojprevodnik a vymenim presmykac 3polohovy za 2polohovy cestny...

Mozem mat problem s kompatibilitou resp. dostelovanim presnej polohy medzi cestnym presmykacom a radenim pre mtb: gripshift alebo dualcontrol alebo rapidfire :?:

Ostane zachovany prevodovy pomer? Dlzia cestneho ramienka, na ktorom je upevnene lanko je viditelne kratsie ako na mtb presmyku, takze vyzera, akoby presmyk presiel inu drahu pri rovnakom potiahnuti lanka...


Naposledy upravil Dudo dňa 05.12.2008 - 23:36:53, celkovo upravené 1 krát.

05.12.2008 - 23:33:52
00
vramci toho ze nesetris na kole kazdy gram je uplna ***** prechadzat na cestny presmyk, pretoze s tym budes mat vac ostary jak osohu
05.12.2008 - 23:35:59
00
preco? problem dostelovat?
05.12.2008 - 23:37:38
00
vysvetlim ti to inokedy, teraz sa mi fak nece jak som dosol z kalby :-)
05.12.2008 - 23:44:39
00
V pripade, ze prejdem na dvojprevodnik a vymenim presmykac 3polohovy za 2polohovy cestny...

Mozem mat problem s kompatibilitou resp. dostelovanim presnej polohy medzi cestnym presmykacom a radenim pre mtb: gripshift alebo dualcontrol alebo rapidfire :?:

Ostane zachovany prevodovy pomer? Dlzia cestneho ramienka, na ktorom je upevnene lanko je viditelne kratsie ako na mtb presmyku, takze vyzera, akoby presmyk presiel inu drahu pri rovnakom potiahnuti lanka...


pokud budeš mít stejnou řetězovou linku jak na silničních klikách pak to bude fungovat
převodový poměr silničního a MTB smyku je stejný
pak ještě musíš ovšem vyřšit problém s vedením lánka silniční smyky sou jen na spodní tah :-) ale nevím co máš za rám

Prílohy:

scalpel-6[1].jpg
scalpel-6[1].jpg 537.79 KiB thumb_up0thumb_down


Naposledy upravil kubad dňa 05.12.2008 - 23:52:21, celkovo upravené 4 krát.

05.12.2008 - 23:46:39
00
davide ty uz bez spat taky ;-) :-P
05.12.2008 - 23:47:12
00
Na presmyku problem s prevodovym pomerom nie je, ten je len na prehadzovaci vzadu, cize vpredu mozes radenie medzi SRAMom a SHITMANOm menit kedy sa Ti zachce. Co sa tyka dostelovania polohy presmyku, tak to jedine GRIPSHITom... (ziadne SHITMANO radenie (rapid, DC) a ani rapidfire SRAM doladenie pozicie presmyku neumoznuju)

P.S. Dovolil som si trochu hovienok ked uz mam v podpise toho sratcha. :lol:
05.12.2008 - 23:58:39
00
doteraz som si to myslel aj ja, ale zaskocili ma nasledne produkty:
http://www.bike-discount.de/shop/k420/a9543/sl-r770-flat-bar-shifter-10-fach.html specialny rapid pre cestny presmyk
a
http://www.bike-discount.de/shop/k424/a9544/fd-r770-flatbar-anloet-umwerfer-2x10.html specialny presmyk pre specialny rapid (a tu sa stracam uplne, kedze som nevedel, ze su normalne a ine cestne presmyky :roll: )

Kubad: ram neries, ten je ok (ako tvoj :P )
06.12.2008 - 00:10:28
00
Tak tu s vedomostami koncim (v zivote som po tom nepatral). Dufam, ze niekto bude vediet poradit.
06.12.2008 - 00:18:52
00
To prvé chápem - cestné kolo s rovnými riadidkami (tzv. fitness), tam cestné dual páčky by akosi nepasovali a obyčajné rapidy sú na tri šajby. Kedysi som to riešil a nakoniec bola namontovaná tripla Sora a Alivio páčky.
To druhé tiež nechápem.
06.12.2008 - 23:06:19
00
Tak zrejmí má ten flatbar shifter iný krok jak dual a teda aj na umwerferi je iné ramienko.
06.12.2008 - 23:43:15
00
keyboard_arrow_up