ahoj tu máš rovno celý komplet...:

http://shop.dema-bicycles.com/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&category_id=48967&product_id=81510&Itemid=1
23.08.2013 - 12:40:55
00
diky :) rozmyšlam však nad tým že zoberiem ventily a pásku Joes a tmel dám ako Dano Caffelatex+Notubes
23.08.2013 - 13:10:33
00

Čo je v podstate úplne niečo iné :)
O polovicu menej tmelu, ventilky spojené s gumenou páskou...

Caffelatex+Notubes

Osobne by som do toho nešiel, zobrať dva problematické a očakávať že z toho vznikne niečo výhodné/bez väčších nedostatkov :lol:
23.08.2013 - 13:30:53
00
tak tipoval som podla toho čo vravel Dano5 a jemu to vraj funguje,aký tmel používaš ty Patrik?
23.08.2013 - 16:27:36
00
Nespekuluj zbytocne a ber ten co nasiel deemax, alebo rubena. Tuna jazdime cca siesti rubena kit+dokupeny joes elite racers a neni problem s nicim. ;)
23.08.2013 - 17:24:44
00
Už dlhšiu dobu mám len http://www.soof.sk/soofshop/eshop/0/3/5/678-Bezdusovy-tmel-JOE-s-Elite-Racers-sealant-500ml , preto som dával aj odkaz.
23.08.2013 - 17:25:32
00
u nas "doma " mame zatial dobre skusenosti so SLIME PRO
23.08.2013 - 20:21:56
00
Tak jasné,že vo vhodnom TLR plášti funguje hocijaký tmel v pohode,určite je dobrá Rubena(len škoda tej ceny za to prťavé balenie) iste funguje aj JOE s Elite racers - aj iné,každý má svoje skúsenosti-ja nedám dopustiť na mix NoTubes+CafeLatex,proste defekty sú minulosť,ale keď pomíňam zásoby,nebránim sa niekedy testnúť aj niečo iné,napr.keby sa ten Rubena tmel objavil vo väčšom balení za rozumnejšiu cenu,hmmm ... Aj tak úspešnosť samozacelenia dosť závisí od prevedenia plášťa-priama úmera-čím hrubšia stena-kord,tým je väčšia šanca,že to tmel zvládne
23.08.2013 - 20:38:20
00
no tak u nas "doma" nemame ziadny TLR plast iba obycajne schwalbe performance, a obycajny mountainking II, treba raz do tyzdna dofukat
a funguje to
23.08.2013 - 21:06:15
00
Dam i ja kratky report:
Ztr Crest raf ( zadny uz ma dobre za usami a je maliko preliaceny na viac ako 7 miestach) , zlta paska Notubes, Notubes latexove mlieko, tuto sezonu nove Maxxis Ardenty kevlarova patka a EXO bocnica. Predne 2.4 a zadne 2.25 lebo 2.4 sa takmer nemstilo na vysku do zadnej stavby.
Kombinacia funguje vyborne, plaste maju dobru prilnavost, ziaden defekt. Tmel bol od zaciatku maja do teraz este tekuty a len som dolial po jednej odmerke. Tlak drzi bez straty, odfuknutie nebolo ani pri nizkom tlaku a krkolomnom terene - no nejazdim velmi agresivne, takze niekto by to mozno dokazal vyzut :)

Pred tym som mal Kendy Excavator 2.3 60tpi kevlarova patka a zadne uz po 2 rokoch nedrzalo poriadne tlak a tmel uschol do 2 mesiacov uplne - guma plasta zrejme dozrela.
Kendy dosadali s hlasnym prsaknuti, ardenty sa skor na miesto do patky rafu zosuchnu. Nafukat ziaden problem nebol.

Od kedy som vyhodil duse mal som defekt len jediny raz, ked som prichol tesniacu zltu pasku zlomenou spicou po pade - konar do predneho kolesa :)
23.08.2013 - 21:07:09
00
niekto kto ma skusenosti z TLR z okolia Cadce?

bezdusaky jazdim asi 3 sezonu a len jediny raz sa mi stalo ze mi podfukol okolo patky a musel som nahadzovat dusu bezne rafky ale ust plaste
24.08.2013 - 16:21:14
00
JAzdil som na jednych pretekoch bezdušáky a nesťažujem si, každopáde zostávam verný duši, kým to funguje, nebduem meniť za bezdušáky,každopádne kdo skladá novú mašinu - odporúčam...
24.08.2013 - 19:58:33
00
Celý rok mám vzadu Specialized Fast Trak Control 29x2.2. Hmotnosť okolo 610g, cena 31-35€.

Nafúknuť sa dá veľkou pumpou ak má ráfik aspoň ako-tak dobrý profil, opätovné nahodenie po x-tisíc km tiež možné po menšom boji, neroztiahol sa tak že by som musel ísť na pumpu :)

Najskôr tmel NoTubes, potom prechod na No Flats Joe's Elite racer Sealant z dôvodu nespokojnosti s jeho správaním. Pár desiatok kilometrov s dušou – to bola taká malá katastrofa ohľadom správania (valivý odpor, celkový pocit), pritom tá duša nebola ťažká.

1988 km – defekt, klinec (obrázok 1). Po vytiahnutí vysoký tlak tmel neudržal, opatrne sa dalo prejsť ešte viac ako 10km domov. Oprava – najväčšia záplata z Longus sady na opravu defektov, drží cez 2000km v pohode.

4000 km – defekt, nejaký klinec (obrázok 2)? Fajnovo sa zarazil dovnútra, ostal v plášti (vo vnútri), klopkal tam a tak ako je vidieť na foto som ho až doma uvidel. Takmer 10km na nízkom tlaku domov, keď som prifúkol tak tmel to neudržal ako v prvom prípade.
Oprava – menšia okrúhla záplata, uvidí sa ako to vydrží (zatiaľ 380km).

Záver – pomerne veľké prepichnutie udrží No Flats Joe's Elite racer Sealant v tomto plášti len pri veľmi nízkom tlaku. Tmel vysychá pomaly, nerobí ježkov, je lacný a celkovo je to ozaj fajn voľba. Ani po tisíckach kilometrov sa nejako nedegraduje, fungoval aj pri jemnom nechcenom zriedení s vodou. Ten Specialized plášť je veľmi dobrá voľba na XC (a občas aj trochu viac), s dušou ho neodporúčam používať.

Prílohy:

1for.jpg
1for.jpg 534.31 KiB thumb_up0thumb_down

2for.jpg
2for.jpg 173.53 KiB thumb_up0thumb_down

28.08.2013 - 08:49:14
01
PatrikL práve mi prišiel ten tmel a idem zobrať pásku,nevieš či by tých 19mm malo stačiť?
28.08.2013 - 13:03:27
00
Šírku pásky často nájdeš odporúčanú podľa šírky ráfika, ale v podstate ide o to spoľahlivo zalepiť diery pre niple - ak máš aj široký ráfik (24mm vnútornú šírku napr.) a 19mm páska pekne stačí zalepiť niple s nejakým dostatočným presahom do krajov, nie je nejaká nutnosť brať širšiu.

Problém by bol, keby majú diery pre niple okolo seba nejaký členitejší profil, ako napr. v tomto prípade http://www.bike-forum.cz/forum/wtb-i23-x-remerx-hurry.html#comment2170046 (ten druhý na tom obrázku) , kde by užšia nebola tak ľahko inštalovateľná a nebolo by to s ňou jednoduché, ak by sa to vôbec dalo.
28.08.2013 - 13:09:55
00
keyboard_arrow_up