No jr to ťažko súdiť, lebo tiecť a tiecť môže byť rozdiel. Olejový film určite zanechať môže. Častejšie je problém, že vzduch z + komory prejde okolo piestu do oleja a tým sa
olej spení =
tlmič je zavzdušnený. Že by olej pretiekol do + komory sa ozaj nestáva často.
Skús jednu kontrolnú vec. Vyskrutkuj tlmič, uchop ho pevne do zveráka stranou kde je páčka propedalu a v protismre hu vyskrutkuj a stiahni dole z tela tlmiča (ak sú reducery širšie a komora neprejde, budeš ich musieť vytiahnúť). Takto rozmontovaný tlmič nahoď na bike (ostane len tlmiaca časť) a skús ho postláčať a popočúvaj aké zvuky vydáva. Ak má trhaný chod a nezvyčajné zvuky, je zavzdušnený.
Ak je v poriadku a je dosť premazaný naskrutkuj komoru nazad.
Po tomto budeš(me) múdrejší.