moznoze to ignoruju vyrobcovia
bicyklov a pouzivaju lacnejsie delene reducery. Zalezi aj od pomeru prepakovania zadnej stavby k zdvihu tlmica, akou silou tlacis na puzdro......
Napriklat GT-cko pouziva tiez system s ocelovym čapom do oka, ale naviac hlinikove vymedzovacie diely maju na sebe "blatníčky", vyvýšené miesto s vybranim do vnútra pre O-krúžok zo strany k tlmiču.
1. Ano, to mi tiez napadlo - mozno setria vyrobcovia bajkov. Ale to sa mi zda divne, lebo FOXu tym kazia meno a zeby to FOXu nevadilo?
2. A nielen od pomeru prepakovania, ale aj od sirky v mieste uchytenia tlmica - cim väcsia sirka, tym väcsie namahanie.
3. To s tym GT riesenim si neviem predstavit.
Specialized dava na horny cap (ten sa otaca viacej => skor sa opotrebuje) priemyslene loziska. Mam dojem, ze to maju aj OEM FOX
tlmice v ramoch Specialized. Neviete nahodou, ci je ten otvor na Speciliazed OEM tlmicoch identicky ako otvor pre klzne puzdro pri beznej verzii?
Tomuto celkom nerozumiem - kam dava Spesl tie priemysly? A ak sa do oka Foxa robi priemyselne ihlickove lozisko, preco o tom uz davno vsetci nevieme a nemame ho namontovane?
Ak niekto k tomuto nieco zisti, nech da vediet. Dik.
l_laco, Craobs - tazko sa to vysvetluje, ale uvazujete nespravnym smerom, najlepsie je to vidiet aby ste pochopili. Vsak Craobs o par mesiacov zisti na vlastnej kozi.
Neodide to lacnejsie alebo to drahsie, proste odide aj reducer aj klzne puzdro v oku tlmica - oba materialy su mäkke, co je uplne nelogicke. Absolutny shit. Na zaciatku tejto sezony som to mal komplet zrepasovane a vydrzalo to NIC. Kedze by ani dalsia vymena za rovnake shitove materialy nic nevyriesila, tak som sa na to vysral a jazdim to tak doteraz. Konecne TF Tuned ponuka riesenie a v podstate si len staci nakupit dost plastovych vloziek do oka tlmica ktore budu odchadzat kym reducer bude prezivat a zivot bude krasne bezstarostny.