Bike je uz vyskladany na Wotan-e, len som ochorel a tak sa zatial na bike pozeram z postele :). Jedine co ma nastvalo, ze mi tipek pri skladani biku pretiahol zavit na vidle, ked na nu montoval prasa brzdy. Drzi to, len sa velmi netesim, ked budem nastavovat brzdu. Budu dam dlhsiu skrutku alebo mozno vyvrtat novy zavit.

Dik este raz za rady, pripajam obrazok.

Prílohy:

gt_force_jason.jpg
gt_force_jason.jpg 106.38 KiB thumb_up0thumb_down

06.05.2009 - 20:38:38
00
tie odrazky :roll:
inak celkom fesak...
06.05.2009 - 20:43:49
00
vyzerá to superr :wink:
07.05.2009 - 10:36:01
00
Mozete mi niekto dat fakty preco nie Marz55? KAzdy len ze je to smetie a ze to neodporuca atd, "mozes chytil zly kus stava sa casto" bla bla.
Real user opinions ziadne famy prosim.

Nie som bomber fanatic takze sa nebojte vyvracania faktov, mam foxu aj marz, mal som aj RS takze mozem porovnavat, a jednoznacne poviem ze ta Z1fr1 co ma je z tych vsetkych vidiel najviac buletproof, olej si vymenis doma, neni citliva na znecistenie, absolutne spolahliva, chod ma nadherny, a kto sa este vie pohrat s aspektami ako hustota a hladina oleja tak sa daju este nastavit aj veci ako odtrh a progresivita. Je to sice oser a preto ma laka nieco sofistikovanejsie ako VAN36rc2 alebo lyrik kde to nastavis vsetko jednoducho koleckom.
Lenze mam aj Foxu a to je taky poklad, paradna vidlica chodom na to na co je urcena XC, ale chranim si ju ako oko v hlave, cistim, jazdi vacsinou sotolinu asfalt, blato minimalne ziadne skoky a predsa je to trosku problemove dieta tym ze to musis posielat niekema aby si neprisiel o zaruku atd, coz o to olej v nohach vymenim aj sam, tesnenia taky(a po dvoch sezonach je najvyssi cas pretoze uz neslzi ale doslova tecie) ale zapecatenu patronu plnenu (dusikom?) si nelajznem otvorit. Neviem si predstavit jak by ta vidla chodila keby mala zazivat to co Z1fr1 na enduro bajku(myslia sa tu poveternostne podmienky).No ale zaruka je u konce tak sa do ni asi podivam :P

Well ta van36RC2 ma laka, zhodil by som vahu, dostal by som externe nastavitelny low speed compresion, zvysena tuhost nepatrne taky, rychloupinacia 20mm osa a trosku zdvihu ako bonus len ci to ma zmysel za tie trable.

Potom je este moznost toho lyrika tam by som sa vahou nepohol nikde, takze by pribyli moznosti nastavenia low speed comp, este to ma aj uzamykanie, +tuhost, +zdvih, +maxle

No a potom ta 55eta proti starej Z1fr1 ma naviac zvysenu tuhost vdaka konecne normalnej korunke v tvare uzavreteho boxu a normalnej dutej podkove zo zebrovanim, a 35mm noham, naviac ma maxle osu a pokial len nechali vnutornosti bez povsimnutia na tom stupni vyvoja jak boli v z1 tak to nemoze byt zla vidla ani nahodou. Jedine ze by zacali pouzivat horsie materialy a mensiu presnost pri vyrobe, ale jak vravim pokial vnutornosti prebrali na vsetko uz existuju stroje matrice a pripravky tak tam v presnosti nevidim problem len v kvalite materialu. lenze zas ten musi prejst nejakymi testami takze tak.

To duro si nastudujem, moze to byt zajimave.
07.05.2009 - 11:43:11
00
Jason_S paráda,až na tie kruté odrazky,to hádam nemieniš voziť :shock:
stqeno kľud povedal by som,že ju tu nikto nejazdí,teda okrem mňa :mrgreen: takže každý píše čo počul :roll: Ja som tiež chytil nie moc super kus,ale zato sa nesťažujem,3 reklamácie :lol: .Ono celý problém tkvie v tesneniach a ose,pokiaľ to máš v záruke ide do servisu,všetko sa vymení a je po problémoch :wink: Čo sa týka chodu,neviem čo by som si mal viac žiadať mne osobne hodne sedí 8)
07.05.2009 - 19:10:33
00
jeden servisak v Ziline pouziva do vidiel namiesto originalnych tesneni klasicke instalaterske tesnenia a vravel ze su lepsie ako originaly...
07.05.2009 - 20:07:35
00
Nie pohoda ja som kludny len mam rad podlozene fakty, lebo sa siri plosne vela fam a nikdo konkretne nevie povedat co bolo zle, preto mam rad nazory realnych uzivatelov, pomoze to vo vybere a rozhodovani dalsim ludom.

Ano tu presne som predpokladal problemy inak kedze presli na 35mm nohy takze novy priemer simeringov a puzdier. Mozno nekvalitnejsie. Ale pokial je to tesnenie, skoda no stare marz boli jeho kvalitou povestne ale zas neni to novy problem, zname z foxy a enduroforkseals maju sety uz aj na 35mm nohy. Horsie by boli problemy s cartridgami a puzdrami tak uvidime mozno niekdo este prispeje. Ale pokial je to furt otvoreny system tlmica tak to repasovatelne bude v pohode aj ked uznavam na ficury foxa s uzavretym plynokapalinakom tlmicom to mat nebude.

A co sa tyka osi to som myslel ze je licencovany maxle, a ten funguje vyborne.

35mm je konecne priemer standardizovanych gufer, a tiez som pocul nazory ludi zo strojarskej praxe ze to moze byt stejne dobre ked nie lepsie jak to co tam je. Existuju dvojbritove gufera pre zhorsene zatazove podmienky, schopne vydrzat trenie rotacnym pohybom od hriadela po X prevadzkovych hodin. Nu treba overit :D

Zas mudrujem


Naposledy upravil stqeno dňa 07.05.2009 - 23:02:05, celkovo upravené 1 krát.

07.05.2009 - 21:10:51
00
[quote=""]Jason_S paráda,až na tie kruté odrazky,to hádam nemieniš voziť :shock:

No tie odrazky su tam odkedy som ho doniesol z obchodu, pretoze lezim s chripkou v posteli a zatial ho len ocumujem :). Este ani poriadne neviem ako sa na nom sedi.
Asi poriesim kokpit, dost kruty je s dalsimi dvoma packami od vidly. Aj ked Albert Select packu asi budem musiet nechat, kedze priamo na vidle sa neda aretovat poloha locku. Si neviem predstavit ako to tie packy vydrzia po nejakom pade.
07.05.2009 - 22:51:42
00
Vazne pekne poladeny bike,gratulujem a have a LOT LOT FUN ked vyzdravies ;)
07.05.2009 - 23:58:59
00
Jason_S dúfam,že si nedostal tú prasaciu chrípku :mrgreen:
stqeno myslím,že kvalita išla dolu hlavne minuloročným presunom výroby k ryžožrútom,hádam už to tento rok troška polepšili :roll:
08.05.2009 - 08:07:12
00
konecne sa mi po niekolkych dnoch podarilo prihlasit :(
a bike je uuuuzasny, milujem GT (kedze aj jeden vlastnim) a design je super a vybava NO coment :)
vela Km bez urazu
09.05.2009 - 10:50:41
00
konecne sa mi po niekolkych dnoch podarilo prihlasit :(
a bike je uuuuzasny, milujem GT (kedze aj jeden vlastnim) a design je super a vybava NO coment :)
vela Km bez urazu



Dakujem, tych km dufam najazdim dost bez padov. Mam ich uz peknych par za sebou. Na case naucit sa poriadne bikovat :)
09.05.2009 - 11:35:25
00
Jason_S .. odkial si ?
10.05.2009 - 20:20:10
00
Jason_S .. odkial si ?


Z Kosic.
09.06.2009 - 22:53:15
00
Keby si mal však vidlu zníženú na 100-120mm určite by si cítil rozdiel. :wink:
No toto do tejto témy nepatrí, Jason písal mylsím jasne, že chce znížiteľný zdvih.


nemyslim si nie je to o zdvihu ja mam PIKE U-TURN a pozuivam stal 140mm nizsi zdvih som pouzil raz a nie je v tom ziadny rozdiel.

vaha biku sa zo znizenym zdvihom neznizi cize vyslap bude trvat tak isto ako pri vyssom zdvihu.
17.06.2009 - 10:45:35
00
keyboard_arrow_up